Spanska och FLAP i höst/vinter!

Har som klagat ett tag att inget känns seriöst här, känns lite som att jag lever i en "drömvärld" och att hemma i Sverige pågår mitt riktiga liv, eller egentligen att det står still medan tiden här går. Svårt att förklara. Men i alla fall, nu börjar det hända saker som kanske gör det hela lite mer intressant! Förra veckan blev jag erbjuden att vara handledare åt en student som går 3:e året på sjuksköterska, vilket innebär att jag under 4 månader ska gå på en sk FLAP course (står för nåt med facility learning, vilket är en handledarkurs) på UWE (Univeristy of West England). Back to skolbänken!

Sen bokade jag en spanska kurs på 10 veckor nu ikväll fr.o.m 6 oktober - FUN!

Så ja, jag tror att hösten/vintern är rätt uppbokad för jag tänkte ju då också börja träna och hinna med att handleda min student och få besök och fara hem till Kiina och Manges lilla William och umgås med mina fina här!

LOVELY!


Kommentarer
Postat av: Pia

KUL!



Låter bra att du fyller upp med lite roliga saker som spanska o FLAP (som jag inte riktigt förstår vad det är :P).



Kul också att du får handleda! :)



Och bra att det blir lite annat än bara hänga på pubar ;)



Många kramar o lycka till med skolan o handledningen!



2010-09-07 @ 22:35:41
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0