Sommar 2010.

I sommar har jag:

- Haft min fina bror på besök!
- Hälsat på finaste Caroline i soliga Bergen :)
- Varit hemma och umgåtts med mina fina!
- Saknat mer än jag trodde var möjligt!
- Återvänt till underbara Antwerpen med fina Steffi!
- Hängt med mina fina i Bristol!
- Längtat efter fina Maria Larsson!
- Blivit bjuden på vad som kommer bli det vackraste bröllopet någonsin! Kärlek!
- Jobbat.
- Träffat en prins!
- Gråtit.
- Skrattat!
- Haft sömnbrist.
- Badat alldeles för lite..
- Firat min fina Farfar på plats och min fina Morfar på avstånd!
- Klippt lugg!
- Insett att julen kommer spenderas i England och inte i mitt vackra vinterland.
- Drömt om nya utlandsresor!
- BBQ:at!

Och en massa andra roliga, härliga och alldeles, alldeles UN-DER-BARA saker!

Tack alla medverkande för att Ni förgyller just mitt liv!



Kommentarer
Postat av: Maria

JIIIhooooo!! Jag längtar efter dig också och drömmer om rio!! KYSS

2010-09-05 @ 19:26:35
URL: http://sykepleiersker.blogg.se/
Postat av: Pia

<3

2010-09-05 @ 22:06:37
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0