Poppins och jag.

Idag, när jag och Mr. Dawson's paraply (jag tror Mr. Dawson har världens största umbrella!), var ute på promenad för att hämta ett paket till Josse, höll jag på flyga iväg, precis som Mary Poppins. Vinden tog tag i hela paraplyet (som jag för övrigt var tvungen att hålla i med båda händerna!), så att det vändes ut och in och jag trodde jag skulle hamna uppe i det blå (läs: grå, det är ju ändå England vi pratar om)! Tur att jag i alla fall lyckades underhålla killarna som jag mötte på gatan!

På väg till stan sen landade jag handlöst över en kvinna på bussen när jag skulle gå av, så att hon tappade mobilen hon pratade i.. Vilken dag det varit!

Lyckades i alla fall få prata med Maria ändå bort i Åle idag, hejbara vad roligt!!

Ikväll börjar Cougar Town på Living, tror det är en bra serie! Jag har t.o.m måsta satt en lysande grön post-it lapp från Karel de Grote på tv:n för att komma ihåg det! Minne som en guldfisk.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Linn

Cougar town går även här hemma just exakt nu, och jag blev så full i skratt när jag lästa at du skulle se det, för ca 5min före jag läste på din blogg så tänkte jag att hon i serien är ju typ du om 20 år! hahaha

2010-03-30 @ 22:10:22
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Pia

Hello!



Cougar town är mkt bra. Jag har sett 17 avsnitt :D



Härligt med en hel radda inlägg ;)

Har varit alldeles för tyst här ett tag!



Ser fram emot bilder.



Puss o kram

2010-03-31 @ 10:58:24
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0