House warming partey!!

Ikväll ska vi ha house warming partey!! Dvs. inflyttningsfest! Alldeles nyss har det varit två karlar här och installerat tv, bredband (som självklart inte fungerar på min dator, så jag fick en kabel och en dongel kommer på onsdag, snälla som dom var) och hemtelefon! Vi vet inte numret än, för vi har ingen telefon än. Men snart mina kära så kan vi ringas mycket billigare, kostar bara nåt med 2 pence att ringa härifrån till en hemtelefon i Schweden! Lovely!

Nu ska jag och Maria in till stan och shoppa lite! Josse har precis kommit hem med två av sina engelska vänner som är här för partyt!

Förlåt att jag inte skrivit nåt här på ett tag, men det har inte gått..puckodator. Datagrabbarna som var här tyckte jag inte skulle köpa en ny dator, utan rensa den. Kanske är ett smart drag, ett billigare drag i alla fall. Men då måste jag önska mig en annan 25-årspresent bara. Hm..

Bilder ska jag försöka komma med i morgon, efter festen till ära!

Ta hand om Er! Miss you all!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0