Den fina helgen.

Det började med att vi kidnappade födelsedagsbarnet, a.k.a Frida, och tog henne till där allt började - Beefeater! Efter en trevlig middag for vi hem till oss och lämnade lite grejer, tog oss en drink och beställde taxi ner till stan. Där hittade vi en pub som såg trevlig ut (jag var ärlig lite rädd där inne) och sen vidare till O2 Academy för dans! En perfekt fredagkväll om jag får säga det själv!

Lördag så vaknar jag av Maria och Josses prat och så stängs ytterdörren och det tar slut. Låg och fundera en stund om de åkt till stan utan mig och smsade, men de hade gått för att hämta Josses Kånken. Jag stiger upp och går ikapp dom och vi har en mysig promenad i vårsolen. England visade sig från sin bästa sida! Vid lunchtid kom brandmännen förbi och installerade brandvarnare och hade säkerhetskurs med oss. Våra nya brandvarnare är awesome! Sedan åkte vi till Yale Shopping Centre och såg vad de erbjöd. Jag köpte en väska jag suktat efter länge. Vägen dit var vacker! På kvällen kom Frida och Snickarn, a.k.a Andy, förbi på filmmys. Bra avslut på en bra dag!

Idag sov jag ut, länge. Sen tog vi en promenad i våra hoods i ännu en solig dag. En promenad på ca 4 timmar. Vi hittade vårt nya sporthak - Kingswood Leisure Centre. Vi hittade även Sainsbury's och jag köpte två av mina favoritfilmer. Sen städade vi lite och jag sorterade papper (behöver redan en till pärm). Sen såg vi film, igen. Helgens bästa är My sister's keeper. Jag och Jossan grät floder.

Veckans finaste:
Frida rakar av sig allt hår (förutom en fläta bakom ena örat) för att skänka det till peruker till cancerdrabbade. Detta är hennes 25-årspresent till sig själv.

I fredags på jobbet lovade jag att ställa upp att jobba imorrn på min lediga dag om jag behövs. Ångest!

Kommentarer
Postat av: Linn

Såå kul med uppdatering :D Aj lajk!



Ska du göra samma sak som frida på din 25års dag? :)



Idag har jag lagat ett hål och tagit bort lite tandsten. Duktig flicka!

2010-02-22 @ 12:25:35
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Maria og Emma

Takk för kyssen den satt fint, det gick bra idag! =) Klemmis!

2010-02-22 @ 17:18:26
URL: http://sykepleiersker.blogg.se/
Postat av: Lina

Vet inte vem du är Frida, men jag tycker om dig!

2010-02-22 @ 18:14:04
URL: http://lina.edvision.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0