Besök från Sverige!

I natt kom Josses syster med familj på besök (stannar över helgen) och eftersom jag fortfarande är hemma från jobbet, så har jag umgåtts lite med dom idag. Mycket trevligt! Exempel så har jag hunnit äta 3 ggr på 4 timmar, hehe! Sen har vi pysslat lite också och barnen har varit på baksidan och lekt med stenar och snäckor. Astrid (3år) frågade mig: "Varför sov du så länge för?" Jag sa att jag fick bättra mig till i morgon:) Men i morgon hoppas jag på att få fara till jobbet faktiskt. Idag har jag ändå något av en röst. (Min egen far kände inte igen min röst på telefon igår.) Jag är så fruktansvårt less på att vara hemma!! Ska fråga om jag får skippa min lediga dag nästa vecka och jobba istället, vill inte vara hemma! Blä!

Så, nej, tyvärr, blev det ingen tripp till den fina bron och dvs. inga bilder.. Men som sagt, finns några år att ta bilder på, så det är väl inte hela världen.

Jag läste Expressen till frukosten i morse, det var trevligt!

Igår fick jag världens finaste mms!! Thanks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0