Reebok EasyTone!

Igår fick jag och Josefine ett infall och kom på att vi skulle powerwalka varje tisdag och torsdag (till att börja med). Och alla vet ju att bra träning kräver bra utrustning, varav vi bara var tvungna att köpa oss Reebok EasyTone, så sagt och gjort så åkte vi in till stan efter jobbet och köpte oss var sitt par av EasyTone. Självklart hade vi ju kollat upp skorna och visste att det fanns både indoors och outdoors, vilket imponerade väldigt mycket på sportaffärsmannen!

Vi har redan tjuvtestat våra EasyTone och vi måste bara säga att dom är lovely, man vill bara fortsätta gå och gå och gå och gå och gå och gå.. (ja, ni fattar!)

Detta kan vara en början till Beach 2010!

Kommentarer
Postat av: Pia

Detta måste kollas upp! Jag skulle behöva en motivering till att gå och gå och gå och gå och gå... :)



Vill höra om eran BBQ också!

kramen

2010-04-13 @ 11:00:59
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Kiina

Låter toppen! Jag skulle oxå behöva ha ett par riktigt bra skor, så jag kan få lite motivation till att gå ut och röra på fläsket =)

Puss

2010-04-13 @ 11:25:45
Postat av: Ida

Så härligt med nya skor, du lär ju flyga fram i vår :)

2010-04-13 @ 20:45:35
URL: http://idmi.blogg.se/traningspepp
Postat av: Pia

Hej där...

nu har jag googlat på skorna och vill ha lite mer utförlig info från dig om hur det känns. Såg att det är inbyggda bollar för att man ska behöva spänna musklerna mer och "hålla balansen på skorna". Jag har tidigare haft rätt mkt problem med kramper i fötterna om det inte är skor som passar. Och det där låter lite krampinbjudande.



Är de sköna eller blir fötterna helt knäppa över att behöva "överarbeta"?



Såg att dom var grymt snygga så jag är ändå rätt pepp! :)



kram på dig

2010-04-13 @ 22:30:05
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad glad jag blir att du gillar min "nya" blogg! Läste precis Pias kommentar om skorna, nu måste jag också googla ,lät ju hur spännande som helst.



Hoppas allt är bra med dig bästa Julia!

Puss!

2010-04-14 @ 22:53:38
URL: http://idmi.blogg.se/traningspepp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0