Skelet.

I helgen, ja i morgon, bär det av mot My Hometown. Det kommer bli en underbart fantastisk helg med nära och kära! Helgen bjuder på ett glas vin eller två med goda vänner. Sovmorgon. Rota i Kickis garderob. Dop i Byske för den finaste - Svante. Festligheter med utlovade goda drinkar. Familjedag. Träffa nytillskottet i familjen Lindholm/Karlsson, mysigt! Behandling av den stackars ryggen som är värre än på väldigt länge. Och avslutningsvis, mys med tjejerna. Härligt!


"Ett vanligt smeknamn bland invånarna är Schtaan. Andra som kan nämnas är Sch'ället eller Schélet. Bland den nya generationens invånare kallas staden också ofta för Skelltown eller Skellhell." Haha, så rätt, så rätt!


Kommentarer
Postat av: iDa

Ja, det var verkligen en riktigt rolig kväll i Umeå och mer sådana skulle önskas! Om du flyttar till London så SKA jag komma och hälsa på! Guuud så kul det vore, fast iofs inte kul om du bor i London för att det är så långt bort men ändå bra, ja du fattar ;) Nu ska vi käka middag här hemma och sen ut på någon pub och fira in helgen! Jag måste ta igen att jag missade kvällen igår!!

Puss o kram, hälsa skellhell ;) Förresten så är Skellet ett välanvänt uttryck i mina kretsar!

See you!

2009-10-22 @ 19:04:48
Postat av: Pia

Åh, vad jag längtar!

Vi ses snart!



2009-10-22 @ 20:35:17
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Maya

Synd man inte var hemma i helgen då :/

2009-10-24 @ 00:26:50
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0