Åh, typiskt.

Ja, jag säger som Nalle Puh: "Åh, typiskt.." Mina planer för kvällen sprack. Jag som skulle in till Trondheim och shoppa, men det blir att jobba över istället. Var en familjeangelägenhet här och jag kunde bara inte säga: "Nej, jag ska in till Trondheim och shoppa ikväll..ni får ordna det på annat sätt!" Så det blir att jobba till kl 21 ikväll också. Jag kommer nog vara lite av en zombi när jag entrar Schweden igen. Men jag började arbetsdagen med att sova ca 2 timmar och så får jag middag av familjen, så jag ska väl inte klaga. Får tänka att kläderna jag skulle shoppa får jag numera gratis. Ja, så tänker jag, akkurat sån ja!




Kommentarer
Postat av: Linn

Sova med 220kr i timmen är inte så dum sömn :)

Svante fick 3 mån sprutan idag och en spruta mot lunginflamation. Han grina JÄTTEmkt.

Är tydligen vanligt att barn får feber och ont av lungeinflamations sprutan, stckarn. Hans skrik idag skar i mamma hjärtat... :(

2009-10-19 @ 15:13:21
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: StorBrittan!

Men hej gumman! Har inte last din blogg pa lange men nu antligen far jag lite koll pa vad du gor och hur du har det! Later ju superbra att du far fortsatt jobb och trivs sa bra! Jag skulle garna vilja komma till Trondheim, jag har ju aldrig varit i Norge :D Det far jag kolla upp nar jag kommer hem. Ikvall kommer en uppdatering om London, vi har haft det sa himla bra!! Nu blirdet powernap, hors sen! Puss

2009-10-19 @ 15:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0