Vaccinerad.

Då var det bortgjort! Vaccinerad och klar. Sticket kändes inte, och känner inget nu heller. Men risken, svag och vek som man är, är väl att man ligger däckad i helgen. Hejdå helgens äventyr! Annars fick vi veta att vaccineringen är framflyttad en vecka. Skit! Tackade nej till 3 veckors jobb i Norge för att jag lovat att vaccinera från den 9 november. Suck. Hejdå julklappspengarna! Men man får glädjas över annat. Som att Farmor och Farfar fått en lovely lägenhet idag! Tänk att flytta från ett ställe där man bott i 50 år.. Men är dom glada är jag glad, dock väldigt nostalgisk.

Idag gick jag med min STORA bruna halsduk och bara myste i snön som dalade ner! Imorrn blir det fika på stan med Sandra och Eva och senare mys med flickorna. Så ja, man får se positivt på livet! He ordna se! (På ett eller annat sätt..)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, jag får söka i norge norge norge :) Det var ett väldigt nedstämt möte :( Jag har haft en ensamkväll :) Härligt. Per är i grannhuset hos Tobbe och ser hockey med honom.



Vad synd att det har blivit framflyttat!! skit. Men det är super att du ser det positiva i livet! Var ska din farmor och farfar flytta?



Har du hört nåt mer om hur det blir med jobb i norge nu? Tråkigt att hon dött. Men skönt för henne som sagt. Slut på lidandet.



Ta hand om dig. KRAMAR

2009-11-05 @ 22:11:45
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0