Sjukdag.

Idag är jag sjuk. Eller sjuk och sjuk. Är väl på samma nivå som igår. Jag känner bara att jag behöver ta det lite lugnt, så jag gör ingenting. Redan sett en film, Prime, och funderar på att se en till. LH har rätt många bra filmer, positivt. Om någon läser detta, bor i närheten och vill vara snäll, så skulle jag vilja ha lite sjukgodis. Man förtjänar godis när man är sjuk. (Tror på allvar att socker är bra för min kropp!)

Gårdagkvällens SPA med Maria och Sandra var riktigt mysigt.

Ok, kanske att jag har lite feber..men det är inget jag skulle säga högt inom dessa fyra väggar i alla fall.

(Ja, det är tyck-synd-om-Julia-dagen..)

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej!



Jag VET att jag mår bra av socker! :D

Mår däremot dåligt om jag får i mig för lite! ;)



Hoppas du fick tag i nåt!

2009-11-02 @ 22:58:17
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0