Utmanad!

Ok, trodde inte jag skulle göra något sånt här, men va tusan:) Ida utmanade mig, och här kommer mitt bidrag:

Utmaningen:
1. Gå in i mappen mina bilder.
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
5. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Detta är en bild från min sjätte mapp, men sjätte mappen var bilder från Pia med mappar i, så jag tog den första bilden i den sjätte mappens sjätte mapp! :) Hoppas det räknas..
I alla fall så är detta SkellefteFestivalen (ja, det heter fortfarande SkellefteFestivalen för oss riktiga Skeletbor!) 2007, fest på Laxgatan med massa underbara vänner! Ja, och det är jag på kortet om ni inte listat ut det:) Ser ni, det är inte regn denna festivaldag..det var mig skumt, men det regnade säkert sen på kvällen helt enligt traditionen:) Och helt enligt traditionen har jag en drink i varje hand! Som jag ÄLSKAR SkellefteFestivalen!! ;D

Jag tror allas bloggar jag läser redan blivit utmanade, förutom Maddes, så härmed utmanar jag DIG Madde;) Oh, kan utmana Caroline också;)

Tack för utmaningen Ida, kul!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe :P

2009-02-11 @ 20:51:35
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag tyckte väl att jag kände igen kortet! Tänkte först "kan jag ha fotat med julias kamera?" men sen såg jag texten and it all made sense. :)



Ganska kul utmaning faktiskt.



Men Julia... det påminner mig om att du o jag inte kommer att gå på festivalen tillsammans i år heller. Trist hörru! Men kanske 2010? Om vi håller oss i stan båda två ;)



Puss puss

2009-02-11 @ 21:59:49
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Åååh vad kul att du gjorde utmaningen, det var lite överraskande;) Kul att prata med dig ikväll! ha en underbar helg, puss!

2009-02-11 @ 22:34:55
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag har inte hört någe från avd. 23 eller 26. Men om jag får välja så vill jag helst jobba på 26an. Men om jag inte får det och mot all förmodan skulle få på 23an så vet jag inte om jag ska tacka ja eller inte. Känns som mer troligt att jag får förlängt på 93an än 23an. Men samtidigt är det ju kvinnohälsa jag är intresserad av och inte njurmedicin. Så det är lite svårt. Men jag vet ju inte, jag kanske får ett nej frågn båda och då blir det ju 93an. Måste vara skönt för dig och Rebecka som redan fått :)

2009-02-16 @ 19:40:29
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nope, jag har inte ritat dessa. Det är mina ögon :P Det är en bild på mig som jag har fixat med i Photoshop. Men det var ju bra att du tycker de var vackra ;)

2009-02-22 @ 11:05:01
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hehe, ja, vi säger det :) Hur många dagar är det kvar tills Jocke kommer till dig? Kram

2009-02-23 @ 15:38:15
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0