Lek & Buslandet.

I onsdags följde jag med Karro och barnen till Lek & Buslandet. Ett paradis för ALLA som gillar att leka och busa (stora som små!). Där fanns allt från att spela innebandy, fotboll, basket mm, till studsmattor (min absoluta favorit!), piratskepp med kanoner (inte helt fel det heller, hehe!), vulkanen med klättervägg och rutschkana (bana?), bollhav och självklart den stora klätterställningen som täckte halva Lek & Buslandet. Om man en gång tagit sig in i klätterställningen, så får man verkligen leta för att ta sig ut! Och man är ju inte lika liten och smidig som ett barn längre..pust..

Så här kul och härligt hade vi det i alla fall! :D


Så här kul är det att åka rutschkana!  Och så här kul är det att hoppa studsmatta!  Som reklamen säger:  

BOLLHAV!!   Världens sötaste Oliver!  Härligt!

Grabbarna på piratskeppet!


Tack för en riktigt härlig lek- och busdag!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej hörru!

Hade ni med er barn eller har du bara passat på att smygfotografera barn som fanns där och lekte?

Jag tycker iaf att det låter som ett otroligt skoj ställe att fara till. När jag är färdigrehabad skulle jag gärna fara omkring och klättra där! :)

Tack igen för den superfina halsduken! Den ska jag ta på mig ikväll när vi ska ner på frikväll på stan.

Puss puss

2008-09-26 @ 16:31:31
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

hihi, du hann kommentera medan jag skrev mitt inlägg om halsduken :)

Nu finns det en bild på den på min blogg! :D

2008-09-26 @ 17:40:55
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0