Halv tre-tre.

Det är både tiden jag gick och la mig igår och tiden jag vaknade idag. Detta efter en natt med outhärligt snarkande från vänstersidan, som sedan följdes av hostattacker från högersidan som avlöste varandra med jämna mellanrum. Snarkningarna gick tillslut få hejd på genom att vändningen lyckades och hostattackerna lindrades med Finlands eget Terva Leijona (Lejontjära som min familj säger). Som egentligen är godis, men funkade faktiskt otroligt bra!

Hur som haver, hur hamnade jag tillslut här då? Började väl mer som ett skämt för att Pia skulle få roa sig och göra en fin sida åt mig, eftersom att jag aldrig skulle börja blogga (men å andra sidan skulle jag ju aldrig ha tajts igen efter "Marwin-incidenten" och vad hände med det?), men jag tror det kan bli rätt kul ändå!

Nu ska jag ner på stan och köpa riktiga halstabletter på Apoteket som gör att gommen domnar bort. Det är grejer det.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hjälp, har Sandlén börjat blogga? KUL! :) Och vilken design sen. Heja. Snyggbilden. Ses vi snart vännen? Haha, Marwin var INTE sexy. Puss

2008-09-20 @ 21:58:06
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: C igen

Oj, mitt i chocken om att du har skaffat dig en blogg, glömde jag läsa hela din kommentar :P Synd att du inte kommer. Hoppades.

2008-09-20 @ 22:01:20
Postat av: Ida

Ååh Jippi, den här stunden har jag väntat på länge! Välkommen till bloggvärlden :)

2008-09-21 @ 08:42:32
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0