O, Helga Natt.

I afton var jag och Madde och myste (och fryste) på Stortorget till alla fina jullåtar i O, Helga Natt. Barry Banks sjöng riktigt bra och det var en rolig kvinna där som sjöng med knäna, bara en sån sak! :) Sen var det ju så klart allsång också och vi kunde nästan alla låtar! Dansade t.o.m. lite! Det bästa var de sjungande knäna och när Barry sjöng på svenska. "Coolt", sa jag och Madde tyckte jag sa "Kåt". Så kan det gå. Lite julstämning fick jag i alla fall! Tack Madde!

Måste bara nämna fredagkväll, då jag, Maria och Rebecka drack margaritas! MUMS! Prova Santa Marias Red Fusion Margarita Drinkmix, hur GOD som helst!











Kommentarer
Postat av: Linn

Lätt gott :) Kanske en drinkmix vi får prova på när du kommer hem :) Längtar så de knakar!!!

Puss

2008-12-08 @ 08:07:34
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0