Ida på besök.

Natten mot onsdag kom min fina Ida på besök! Efter många om och men kom hon äntligen fram - varför är det alltid problem med SJ?! I alla fall så på onsdag åt vi lunch på Hälls, bakad potatis med skagenröra. Och vilken GOD skagenröra! Sen gjorde vi lite stan och tog bussen till Lager 157 (dom har mycket fina saker!) och sedan Marieberg och Ikea. Ida shoppade en del, men jag hittade bara en liten födelsedagspresent till Mormor. Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning och så kom flickorna = Kiina, Madde och Lisa. Mycket trevligt! Ut på Frimis och skaka lite rumpa och pizza till kvällsmat. Härlig kväll! På torsdag for Ida vidare till Sthlm. Tack för en trevlig dag!!

    
     Jag och Lisa                   Ida                        Jag, Kiina och Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0