Tiden flyger.

Länge sen jag skrev, jag vet. Men jag och min dator har tagit en paus ifrån varandra ett tag. Jag känner att data inte är vad mitt liv hänger på. Men jag lever. Och min svenska mobil fungerar (för er som vill veta) och så även min engelska.

Vad som hänt sen sist då. Mina underbara kusiner Paulina och Amanda har varit och hälsat på! Otroligt härlig helg hade vi tillsammans!! Amanda fyllde 18, vi var på restaurang, nattklubbade (vi kom in på 21!), gick på rugby (det är en riktig sport det!), var och tittade på Clifton Suspension Brigde, shoppade en hel del och myste tillsammans! Bilder kommer senare!

I fredags var vi ute och åt med jobbet för att fira the March Babes (de som fyllt år i mars), vilka var Rose, Winnie och jag! Mycket trevlig kväll! Vi har redan planerat Grace födelsedag i april! Jag har mycket bra arbetskamrater!

Sen så har vi firat min födelsedag i efterskott (igår) och jag steg upp kl 16 idag..lovely kväll igår så att säga! Bilder på det kommer sen också.

I veckan jobbar jag måndag, onsdag och torsdag. Fredag är Good Friday (Långfredagen) och då är det Bank Holiday (röd dag) och då är operationen stängd och jag får betald semesterdag!! Lika så på måndagen då det är Easter Monday (Annandag påsk)! Sen så är det min Day Off på tisdagen efter, så över påsk är jag ledig hela 5 dagar!!

Nu peppar vi för Björn Borg Easter BBQ!!

Snart får jag träffa min fina Karolina!! ♥

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0