House Warming Party!

Uppdatera mera är min nya grej! Försökte igår, men inläggetdök aldrig upp..men det finns på min blogg när jag loggar in. Får se om detta kommer upp.

Jag har det i alla fall toppen här! Den som sa att den fulaste svensken är snyggare än alla engelskmän måste då helt klart vara blind! Hehe!

Igår hade vi inflyttningsfest, eller som man säger här; House Warming Party! Mycket trevlig kväll! Josse hade 4 kompisar från England här, eller ja en kommer från Australien men bor här. Och så var det Chris från puben på hotellet där vi bodde förr och så var det vi tjejer. Ska försöka lägga upp bilder soon!!

Annars då. Jobbet rullar på. Fortfarande väldigt intressant! I torsdags hade jag dock ingen bra dag.. Började med att jag vaknade med ett brännsår på vaden efter min varmvattenflaska (fast jag har den i en fleecepåse), sen blev min patient på uppvaket illamående, började kräkas och pulsen sänktes till 47 och blodtrycket gick inte mäta och hon blev medvetslös.. (Ingen fara, hon kom tillbaka!) Sen så hade jag lunch och då spilde jag mjölk över hela mig! Låt mig säga att det var lovely att vara ledig på fredagen! Jag jobbar oftast 7-17 och är ledig varje helg och en dag i veckan, kungschema!!

Igår fick jag tillbaka min fotoentusiasm! Inga fel där inte!

Nu ska vi se på vår fina stora tv!

Jag vill att Lina ska följa med mig till Valencia!


Kommentarer
Postat av: Lina

Det vill Lina också! Ska försöka gulla med jobbet igen. (Är svårt nu när vi är 1,5 man kort) Jag vill ligga i Túrian, åka tranvia, gå på calle de salamanca. Jag blir nästan nervös av bara tanken. AAH! Minnen. Saknar dig världens bästa Julia!

2010-02-07 @ 20:50:09
URL: http://lina.edvision.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0