Tack.

Tack till att som medverkade och gjorde helgen riktigt bra!

Otroligt hur mycket nytt folk jag träffade då jag var hemma, trodde man kände allt och alla eller åtminstone visste någonstans vem alla var (ni vet, min kompis kompis storebrors tjejs kusins lillasysters bror, som man gick samma skola med i lågstadiet!), men överraskning på mig där! Trevligt! Men det bästa är ju alla gamla vänner man träffar, som man har så mycket historia med och bara njuter av att träffa!

Dopet för Ken Svante Uno Ejderhäll var ju självklart helgens höjdpunkt! Riktigt mysigt var det! Ja, blödig som man är kom det ju tårar vid fler än ett tillfälle också!

Ja, och nu är man här då. Inte helt fel heller. Som jag saknat de som är här! Har bara hittills haft två riktigt bra dagar och kvällar! Idag är väl en lite tråkig dag då jag ska försöka fixa till detta lilla rum med oändligt mycket saker.. Men ikväll står bowling på schemat!

Har nu en och en halv veckas ledighet i Örebro, så underhåll mig gärna! (Men eftersom hela denna vecka redan är fullbokad, så verkar det ju inte bli en tråkig ledighet i alla fall!)

Helgens..
..mysigaste:
Dopet.
..fest: Pias.
..finaste: Joel och Maddes lillkille.
..väder: SNÖ!


Kommentarer
Postat av: Pia

Och vilken fest det var!

Länge sen man partade på det viset.. you know, camping style! :D



Men grymt kul var det!

Synd att du inte var här längre bara. Kändes alldeles för kort!



puss puss

2009-10-28 @ 13:57:55
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Men vad är det jag läser, var det en fest i campingstyle? Då missade jag verkligen något storslaget kan jag tro :)



Kramen!

2009-10-28 @ 23:40:54
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0