Överlevare.

Idag var då min första dag alldeles själv. Eller ja själv och själv, får ju hjälp 3 ggr om dan och så var svärsonen också hemma idag. Men ändå, var ju faktiskt själv. Gick bra. Jag överlevde och det viktigaste är att det gjorde även patienten. Men jag kan komma att behöva mycket böcker. Så kom gärna med tips. Just nu läser jag Tidresenärens hustru och är helt inne i dennes magiska värld. Läs!

Har gått på tur idag i Klæbu och fotat, tänkte att ni skulle få se. Men varken kameran eller datorn är på min sida idag. Tyvärr. Suttit här i flera timmar och försökt. Jag ger upp.

Dagens..
..bästa
: Överlevde.
..sämsta: Dyrt.
..väder: Blött.
..finaste: Klæbu kyrka.
..citat: "..som om hon vore en sol från en helt annan vintergata."

Kommentarer
Postat av: Pia

Här på Getberget läser vi återigen David Eddings Sagan om Belgarion. Det är inte första och inte andra gången det händer... skulle nästan kunna tänka mig att det är fjärde. Men bra böcker! ;) Fem st som sedan kan fortsättas med att läsa sagan om mallorea också fem st... för att sen toppa det med belgarath besvärjaren och polgara... med två böcker var. Inte illa!

Om man gillar bokserier vilket jag verkligen gör!

Annars har jag inget tips just nu.



Synd att det inte funkar att få in bilderna! Men det kommer nog! Kram

2009-10-12 @ 21:26:12
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Linn

Hum boktips... Nja skippar det! :p

Fredrik är den stooora läslusen i familjen kläppen, men jag tror inte hans krig och nazistböcker är så roliga...

Du kan ju börja handarbeta eller nåt, typ virka eller sticka?

Nu ska jag ringa pastor exp. i byske ang lite funderingar om dopet.

Puss o kram

2009-10-13 @ 12:55:54
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Cilla

Ja bra böcker är alltid kanon!

Just nu läser jag igenom alla böckerna i Damernas Detektivbyrå-serien av Alexander McCall Smith. Jättemysiga och lagom långa. :)

2009-10-13 @ 21:31:37
URL: http://cillus.wordpress.com/
Postat av: Madde

Läs Stepehenie Meyer eller John Ajvide Lindqvist böcker :)

2009-10-14 @ 13:33:18
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0