Kvällsjobb.

Sitter på jobbet och skriver. Har fått internet hit, väldigt bra tidsfördriv må jag säga. Idag blev någon på hemtjänsten sjuk, så jag jobbar till kl 21. Just nu sitter jag och äter mat som jag fått från dottern (dottern med familj bor i samma hus om jag inte nämnt det), det är en norsk variant av palt. Heja! Det är ingen fyllning och lök i, så den är lite söt. Serverades med någon slags brunsås (smakar lite kolasås, haha) och bacon. Inte helt fel faktiskt. Och i morgon ska jag ju sova här, hoppas det blir bra. Just ja, hade ju tänkt shoppa i Trondheim eller i alla fall på City Syd idag, men pga jobb blir det inget, får bli måndag. Är ju trots allt bättre att tjäna pengar än att slösa dom (eller?).

Håller även på att se Mamma Mia!, har dock blivit lite avbruten, så nu har jag gett upp en stund.

Nu sitter jag mest och väntar på ett spännande samtal.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad är det för spännande samtal!!????? Härligt tidfördriv med internet :) Kul att få betalt för att surfa, hehe. Lättförtjänta pengar :P

2009-10-16 @ 18:10:30
Postat av: Julia

LONDON BABY! Det samtalet;)

2009-10-17 @ 12:09:00
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0