Ovisshet.

Ovissheten svävar som ett svart moln ovanför mig. Jag vet varken in eller ut. Med mitt yrkesliv alltså (annat ska vi inte ens prata om). Väntar på att få svar om en intervju, för att kunna tacka ja eller nej till 2 jobb och eventuellt måsta få någon annan att jobba istället för mig i helgen.. What to do and how to do it?!

Snart åker jag i alla fall till Maria för kvalitetstid med henne och Isak. Det ska bli så toppen underbart!

Och imorrn är ALLA tjejer samlade på ett och samma ställe igen för en gångs skull, lovely!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja nu måste de skärpa sig. Intervjuerna börjar ju nästa vecka och imorgon är det ju torsdag. Ska nog ta och bli religös så jag kan be till Gud innan jag går och lägger mig att vi får ett positivt besked imorgon :)

2009-11-11 @ 20:02:41
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0