Övergiven.

Jaha, då har LH lämnat mig i sticket (i sticket betyder att det tydligen hänt nåt i huset, så polisen varit här..) och dragit till en kompis för att sova för att jag är..förkyld!! Har ni hört nåt knäppare?! Hon sa att hon var livrädd för mig! Det är ju inte som att jag har någon obotlig sjukdom.. Fast jag klarar mig rätt så bra utan henne.

Imorrn har jag tänkt vara frisk och fara på stan lite. Köpa cykellysen, mina är mysteriskt borta..

Sen kanske jag har något kul att berätta senare i veckan, vi får se, vi får se. Fast alla vet kanske redan, haha! Vi tar det om det kommer.

Kommentarer
Postat av: Pia

Alltså jag dör!

Helt sjukt att hon inte törs vara i samma lägenhet som dig? Ni behöver ju inte sitta kloss mot varandra, kramas eller använda varandras tandborstar?

Om hon är på sitt rum och kanske du på ditt så borde det väl ändå vara rätt så lugnt?

Lite löjligt faktiskt!

En förkylning är ju inte jordens undergång...



puss

2009-11-02 @ 23:00:07
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Krya på dig, hoppas du fick dig något godis som medicin :)

2009-11-02 @ 23:05:32
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Kiina

Haha vad roligt =) Hon är allt liiite knäpp..

Hoppas du mår lite bättre nu i alla fall =)



Puss å Kram

2009-11-03 @ 15:24:40
Postat av: Linn

Hon verkar var lite knasig!

Hoppas d mår bättre nu!

Kramis

2009-11-04 @ 11:57:08
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0