LONDON BABY!!

Så var det klart! Jag och Madde åker till LONDON BABY!! för att gå på intervju för ett jobb i Bristol (som mest troligt kan vara det bästa jobbet, någonsin!*) som börjar efter nyår! Spännande tider kan man lugnt säga! Nu gäller det bara att på något sätt få ledigt från jobbet här, för att flyga över för 2 dagar..håll tummarna för den!

Annars är livet i Eidfjord som vanligt. Har jag nämnt att det bor ca 900 personer här? Vilket betyder att alla känner alla och att alla borde undra vem främlingen på gatan är (a.k.a mig själv). Snacka om att vara apan i bur. Men å andra sidan, who gives a shit? Jag trivs som den fisk jag är!

Nu ska jag läsa lite om hur intervjun ska gå till, vilka frågor som kan ställas, vilka operationer jag måste kunna på engelska och fördjupa mig i Mr. F.H. Martini (tack Morfar för att du övertalade mig att ha kvar den! Nog för att nu har jag lånat Marias, min ligger nedpackad i Sannas källare.).

* Jobbet är på ett treatmentcenter (kunde översättas till operationsvårdcentral), där man som sjuksköterska får scrub in på operationer, helt utan utbildning, man får helt enkelt upplärning där! Vilket drömscenario!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis! Både till dig och Madde. Jag är riktigt avundsjuk på er, vilken erfarenhet att få vara med på operation.

Lycka till på intervjun, men jag vet att ni kommer fixa den!

Puss

2009-11-21 @ 13:01:23
Postat av: Julia

Tack vännen! Om vi får jobbet, får du ta med dig lilltjejen och hälsa på i sommar =) Puss

2009-11-21 @ 22:51:18
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Cilla

Tack för namnsdagshälsningen fina du! :) Det låter spännande med jobbet. Kommer säkert att gå kanonbra på intervjun! Blir säkert nytt land och ny adress sen efter nyår. :) Kramar

2009-11-22 @ 00:28:45
URL: http://cillus.wordpress.com
Postat av: Maya

Ååh så kul! Hoppas verkligen det går vägen och att ni får det! Låter ju bara hur bra som helst!

Ps. Jag kanske kanske kanske ska till London i Januari eller Februari. Men som sagt kanske.

2009-11-22 @ 11:44:43
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0