Eidfjord.

På måndag åker jag till Eidfjord. Ett litet ställe någonstans i Norge. Från flygplatsen måste jag ta ett tåg, tre bussar och en båt för att komma dit. Jag undrar sa flundran vars jag kommer hamna riktigt.. Stannar till 7 december. Mysigt. (Ja, det är för att jobba, men det såg så mysigt ut, så jag kör på det.)

Tänk om jag hade lärt mig fota innan dess, just nu har jag ingen aning om vad jag gör. Det enda jag vet är att jag tar bilder och inte kort.

Håll mig uppdaterad om vad som händer medan jag är borta. Vad ni har för väder då det egentligen borde snöa, vad som hände på krogen den där lördagen, hur det gick på jobbet onsdagen då alla var sjuka och det var kaos, hur bra New Moon egentligen var på bio, om Våghustorget någonsin kommer bli färdigbyggt, att den jobbiga grannen som ringt och vill umgås igen, hur bra nya Heroes var den där tisdagseftermiddagen, om P. Snöboll är kvar på Ica eller om han flyttat, om tapeten som ska sättas upp i nya lägenheten/huset, hur ont det gjorde efter influensavaccinet eller om ni bara vill säga att ni saknar mig och få höra samma sak tillbaka.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Självklart ska du uppdateras och jag hoppas på flitig uppdatering från din sida med. Är redan spänd på hur resan gick och hur det egentligen är där borta, kan inte vara många ställen som har ett så avancerat ressystem! Kramar

2009-11-13 @ 23:22:23
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag tror på Eidfjord!!

Tänk att få vara där och fota! :)

Hoppas du får det toppenmysigt!



Och sen kommer du hem! :D

2009-11-14 @ 14:50:45
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha låter som om du ska vara borta ett halvår ;) Men uppdatering kommer det iaf att bli :D Ha så kul ikväll och sen när du åker :D

2009-11-14 @ 16:36:18
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Linn

Hur gåre???

Uppdatera :D

2009-11-16 @ 13:32:03
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0