GOD JUL!!

GOD JUL på Er alla! Och GRATTIS till Moster Kine!

Lite uppdatering av England om någon är intresserad:
9 januari
lämnar jag Svea Rike på obestämd tid och börjar jobba måndag den 11 januari.

Operation är mitt nya hang place!


I tre veckor blir det att bara vara åskådare och sedan följer fyra månader av att gå bredvid. Det känns riktigt skönt! De betalar resan dit (upp till £200) och så står de för boende första månaden.

Till Öret åker jag den 5 januari om någon där nere är sugen på att ses lite innan avresan tidigt på lördagmorgon!

Sen jag kom till Skelet har jag redan hunnit med en massa mys, en massa snö och bara njutit!!


Jag hoppas alla njuter av den vackra, vita julen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0