En kväll nere på stan.

Ikväll har jag och Rebecka varit nere på stan. En mycket mysig och trevlig kväll som började med middag/fika på Bara Vara och sen var det smygpremiär för MQ's nya kollektion PARIS, KATE & I och det kunde vi ju inte missa. Ingen av oss hittade något från det nya, var mer festkläder (nyårsaktigt). Men jag köpte i alla fall en riktigt höstkofta i brunt, rött och orange (underbar!) och Rebecka en jättefin topp som kan användas vid alla tillfällen (lovely!)! Jag försökte ta kort på min kofta, men färgerna blev helt fel konstigt nog. Den som hälsar på får väl se (eller dom som går in på MQ..)! :)

I morgon är det c-uppsats igen, 08.00-16.00 varje dag..pust.. Tur att Sara är så mysig att umgås med, jobbigt vore annars när vi är i närheten av varandra 40 timmar i veckan. Sen blir det sittning på Kåren, möjligtvis att gå på Vardagsrummet (café) med Rebecka på lördag, IKEA inför Halloween på söndag osv.


Mys med kärleken nu.

Kommentarer
Postat av: Karro

Ska du gå på sittning på kåren?! Hm snart blir det väl overall också hahahaha

Puss å Kram

2008-10-23 @ 21:51:59
Postat av: Till Karro

Haha, det kommer aldrig hända=) Och egentligen ska jag inte på själva sittningen, utan gå dit efter dom ätit men i finare kläder; "fejksittning" =) Kommer ENDAST ha en sådan overall när jag målar;)

2008-10-23 @ 22:35:34
Postat av: Pia

oja, håll dig borta från overallerna!

Sittning låter däremot väldigt trevligt :)



Låter som en riktigt härligt fin höstkofta du har hittat dig. Nästan så jag måste fara på MQ bara för att titta på den! :D

Annars låter ju festkläder också spännande. Jag kan behöva lite nya sånna!



Mys med kärleken... så underbart!

Puss

2008-10-23 @ 22:58:24
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0