Björn Borg Easter BBQ!

3 april smäller det! Då kommer vi ha vår första, i raden av många, BBQ's på vår baksida. Temat är SVERIGE (of course!), varav Björn Borg Easter BBQ, vilket betyder att man ska embrace your inner Swede och klä ut sig till sin favvo-svensk! Själv ska jag vara Ingemar Stenmark, min favorit -56:a, näst efter mamma! (Måste bara hitta mig en typsik Ingemar-mössa och en tajt svensk skiddress and the party is on!) Köttbullar ska ätas, den blå-gula ska hissas, ABBA ska spelas, kvällens hedersgäst är Fredrik Ljungberg (till Deb's ära!) och massa annat typiskt svenskt. Det ni!

Så de som har vägarna förbi Bristol i påsk - embrace your inner Swede!

Annars så gillar jag nya Ballerina skarpt, fast jag inte ens smakat dom, men jag litar så klart till 110% på mitt favorit-kakmonster! Gimmie, gimmie, gimmie!

Kommentarer
Postat av: Karro

Sounds Lovely!!

Nya Ballerina är inte så goda som man kan tro :( men smaken kan ju vara som baken, delad :)

Snart ses vi!!!

Puss å hej

2010-03-03 @ 09:52:48
Postat av: Cilla

Hehe det låter ju toppen det där! :) Hoppas Valencia blir super! Drick mycket Sangria, shoppa loss på Oysho och njut av ledigheten nu! :)

2010-03-05 @ 10:22:19
URL: http://cillus.wordpress.com
Postat av: Madde

Dags att uppdatera lite kanske? ;)

Ingen av gamla busslinjerna kommer att finnas kvar. Känns inge bra. Haha.

2010-03-16 @ 15:54:19
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0