Tid.

Allt handlar om tid. Man blir stressad för att man har för lite tid. Man blir irriterad om saker tar för lång tid. Och även om man gör mer tid än man behöver. Jag måste göra 105 timmar på min praktik, jag kommer göra 106 timmar och 15 minuter. Klart att det är irriterande. På en timme och 15 minuter hade jag kunnat göra massa annat. Fast samtidigt, har man en handledare som får en att skratta mer eller mindre hela tiden, så är det värt en extra timme och 15 minuter.

Om 13 dagar tar vi examen. 13 dagar!! Nyss var det 1095 dagar dit och nu är vi snart där. 1095 dagar senare och med en brosch med ett gult kors i mitten som kostar 300 kronor. Det kostar att ta examen. Men samtidigt, visst är det värt det, värt all tid man lagt ner. Värt det pga alla nya människor man fått i sitt liv. Värt det pga den här tiden varit bland de bästa tiderna i mitt liv.

Tack för den här tiden alla Ni som bidragit.

Kommentarer
Postat av: Madde

13 dagar. Så jävla härligt :D Men jag kommer nog att sakna Universitetet lite. Iaf er!!

2009-05-24 @ 16:45:46
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Pia

Oj, shit! Skojar du? Bara 13 dagar till examen? Amazing! Tiden flyger verkligen förbi. Gu, va duktig du har varit! Puss puss puss.. ;)

2009-05-26 @ 04:31:05
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

Oj, shit! Skojar du? Bara 13 dagar till examen? Amazing! Tiden flyger verkligen förbi. Gu, va duktig du har varit! Puss puss puss.. ;)



ser inte att kommentaren kommit fram, så jag skickar den igen... följden kommer säkert att bli två st kommentarer av mig :P Men bättre två än ingen. Kramelikram

2009-05-26 @ 04:33:18
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Alltså ojojoj vad tiden går snabbt. Känns ju som att du nyss började där nere i Örebro. Jag har inte ens hunnit hälsa på, usch nu får jag skämmas! Men du blir väl kvar ett bra tag till va? Jag måste ju få mig neråt snart.

Men så kul att ta examen!! Låter underbart!

Kramen!

2009-05-26 @ 22:48:31
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0