Saker jag saknar..

* Jag saknar att kunna sjunga i duschen (jag kan ju, men man vill ju inte skämma ut sig allt för mycket..).

* Jag saknar att känna att jag kan bajsa ifred (är som att vara på en allmän toalett hela tiden..).

* Jag saknar att inte känna mig stressad när jag duschar (finns ju som sagt inget lås på dörren..).

* Jag saknar att veta vad allt betyder (hjärnan är på högvarv hela tiden..kanske är en positiv sak?).

* Jag saknar att gosa med Jocke (att prata via Skype är inte riktigt samma sak..).

* Jag saknar att vattengympa med Maria och tjejerna (hoppas på att finna i alla fall en billig bassäng att simma i här).

* Jag saknar telefonsamtalen (som från farmor och farfar..).

* Jag saknar att inte behöva tänka när jag handlar mat (konstiga saker i alla mataffärer..).

* Jag saknar att dricka margaritas med Maria (oslagbart!).

* Jag saknar alla hemma (men det gör jag ju annars också, men är som en annan sak nu, eller hur Linn?).

* Jag saknar att veta att jag inte blir sjuk av att dricka vatten ur kranen (har testat här och still going strong, men ta i trä!).

* Jag saknar vännerna i Örebro/klassen (men vi ses ju snart!).

* Jag saknar att det inte finns något handfat på toaletten (bakteriespridare!!).

* Jag saknar saltlakrits (bästa godiset som någonsin tillverkats!!).


** Jag saknar kärleken (men den vinner ju alltid, så det är inga problem!)!

Sverige - hej i-land!

Men jag har det trots allt riktigt bra här borta (inbilla er inget annat!)! ;D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej. Jag förstår dig. Sverige är ändå bäst :) Din toalett och dusch verkar inte vara någon höjdare. Saknar dig. Kram

2009-01-27 @ 13:02:18
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: Madde

:) Vi saknar dig med ;)

2009-01-27 @ 14:25:10
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0