Antwerpen.

Jag är då nu i Antwerpen, Belgien. Mycket trevlig och på nåt sätt en mysig stad trots sin storlek (tror staden är rätt stor i alla fall, hehe). Många smågator, vilket gör att jag tappar bort mig hela tiden. Jag kommer mest skriva på resdagboken, men någon småkommentar blir det nog här också.

Mitt lilla rum är blått..men vad gör man. Tror det kan bli mysigt så småningom. Det sämsta med huset hittills - det går inte låsa till duschen, finns bara en "stör ej"-skylt på handtaget. Men killen som bor bredvid mig verkar vara en reko kille och kommer han in ska han få se hur en förbannad svensk tjej ser ut!!

Nu ska jag ha lite myskväll!

Puss

P.S. I förra inlägget finns en länk till min resdagbok. D.S.

Kommentarer
Postat av: Linn

Du borde köpa dig nåt typ du tycker om och en häftpistol, häfta fast tyget från golvtill tak :)

2009-01-18 @ 10:52:21
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag funderar faktiskt på det. Jag undrar bara var en sån finns här. Dom borde haft Clas Ohlsson;D Men vad passar till blått? Dum färg det där.. Sneglade in i grannens rum, han har gult, gillar inte gult heller, men det är bättre än blått!

2009-01-18 @ 12:32:07
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag måste nog tycka att blått är bättre än gult. Och det är nog allmänt vedertaget:



Gult är fult

Blått är flott



En ny gardin, en schysst filt/tyg på sängen och lite bilder så blir det nog bättre. Och tyg som passar blått måste väl finnas? Nåt mönstrat svartvitt? Kanske ett gult så du kan ha sverigetema? haha...



nog löser det sig ska du se!

pusspuss

2009-01-18 @ 15:52:38
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0