Massa saker..

..har nog hänt sen sist jag skrev och innan det också som jag inte tagit upp. :) Undrar bara vad?! Pappa har haft sin egen dag (Fars dag!), vilket bara firades genom ett telefonsamtal i år. Jag glömde skicka in i en hälsning i Norran, var inte hemma och dessutom så jobbade pappa den dagen. Men som sagt, Beatles-DVD:n han fick förra året räckte förhoppningsvis över denna Fars dag också. :)

Sen har jag hunnit göra en tenta, på en lördag..det var ju så där lagom kul. Men bra saker kan ju komma av det också!

Jag har även vattengympat två dagar i rad, min, Marias och Rebeckas nya höstträning som faktiskt bara blev bättre när inhopparen tog över denna vecka (men sånt vågar man ju inte uttala sig om till den ordinarie ledaren). Vattengympa är lovely! Kanske dock tantvarning, men det bryr vi oss inte om.

Sen har jag även hunnit sluta äta godis, får se hur länge det löftet håller.. Fram till jul är målet i alla fall! (Började igår, tisdag)

Min bror har haft namnsdag. Men frågan är om Gustav Adolf  är ett och samma namn och att det inte riktigt gills om man bara heter Gustav (f)?! Men han fick en gratulation ändå, vissa har tur!

Jo, vi har fått vår snygga tv-möbel äntligen! Så lägenheten börjar ha lite mer ordning nu.

Jag har även fått kommentarer av fina vänner som jag inte en visste läste min blogg, tack!

Och sen så sitter jag med vår fina c-uppsats ca kl. 8-16 varje dag. Trött är snart det enda ord som existerar i min vokabulär.


Så ja, det där var väl inte bara lite intressant! :D








Det här kortet jag fick av mina underbara vänner
när jag flyttade får mig alltid på bra humör!

Kommentarer
Postat av: Pia

I love you! :)



Blir glad bara av att läsa din blogg.

Men det är tur att du kommer hem snart så jag får träffa dig på riktigt också!



Jag håller med dig vad gäller juldagen. En förfest med lite glöggmys och tjejsnack låter mycket trevligare.



Hoppas det går bra med c-uppsatsen!



Kramar, P

2008-11-13 @ 12:46:13
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: sarah

Vill du förändra livet för någon i nöd i jul?

Ta en titt på detta inlägget;



http://obeskrivligpassion.blogg.se/2008/november/julklappar-fran-hjartat.html

2008-11-13 @ 12:47:49
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
Postat av: Nanne

Hahaha det där kortet har jag haft som skrivbordsunderlägg =)Längtar tills i jul, då måste vi ses! Kraaam

2008-11-13 @ 13:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0