Klippning och hårfärgningsmodell.

I morse klippte jag mig och tänkte färga det mörkt själv senare. Det blev så här (klippningen):



Under klippningens gång frågar min frisör mig om jag vill ställa upp som hårmodell då en kvinna från L'Oreal skulle komma och visa nya härfärger ikväll. Detta är ju då min stora skräck, att någon gör som dom vill med mitt hår. Men som min frisör sa att om jag ändå hade tänkt färga det mörkt själv sen, så kan jag ju även göra det nu om jag inte blir nöjd. Så jag tackar ja. Och nu ser jag ut så här:

 

Fick bl.a. höra att jag ser ut som en docka, hihi!

Får se om jag behåller detta ett tag och färgar mörkt sen, eller vad som händer. Förstår dock inte vad som hänt med mig, förr grät jag om frisören klippte mer än en centimeter av mitt hår och färgen, ja, tanken på att vara hårmodell vet ni som känner mig att det skulle jag aldrig ens tänka tanken på ställa upp på (min stora skräck som jag skrev ovan). Tror det är min hemmafrisör Cissi som hjälp mig bli av med skräcken, tack!


Kommentarer
Postat av: Maya

Woooow! alltså Julia, jag är sjukt imponerad av dig. Vilka framsteg! Och vad kommer hända härnäst för galet? Fast iofs, nu har du ju nästan gjort allt för mycket kortare kan det inte bli..

Blev ju grymt det där. tycker definitivt du ska låta det va kvar så ett tag. tills du känner dig less å då är det ju som du sa bara att färga det. lätt som en plätt! Du passar grymt bra i kort hår. :D

Ja en sing a long Mamma Mia vore riktigt skoj tror jag.. undrar bara hur länge den går på bio.. nu har ju filmen börjat komma ut som köpfilm o allt.. tror jag. men vi får hoppas :)

kram!

2008-11-25 @ 21:59:02
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Coolt Julia, riktigt snyggt. Du passar verkligen i kort hår!! Och spara färgen en stund! Jag minns när du tidigare låg över köksbordet och storgrät efter att ha varit hos frisören... jag är stolt över dina framsteg! :)

2008-11-25 @ 22:02:57
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: Maria

Frääänt! Asgrymt ju! =)

2008-11-25 @ 22:33:12
Postat av: Ida

Så himla snyggt! Du passar superbra i det. Bra med lite uppiggande färg såhär i mörka tider :) Skönt att du blev nöjd! Kraam!

2008-11-25 @ 22:35:33
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Linn

Mycket snyggt!!! Påminner om min frisyr lite :) Nu äre typ bara 3veckor kvar innan du kommer hem :D kramis

2008-11-26 @ 20:05:51
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Caroline

10 dagar blir det totalt :) Hoppas din dag har varit bra och att du får en bra helg Julia. Min dag har varit bra. Lärorik dag på praktiken. Kram kram

2008-11-28 @ 18:13:51
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: Jessica & Pappsen

Håret blev jättefint tycker Jessica (som inte ens behövde hålla i pappsen). Men han hälsar att du ska tänka dig för före och inte efter, då är det försent!

Jag ska spana in Torneå åt dig så du vet var du ska gå när du kommer dit ;-)

Pappsen älskar dig, hälsar han! Sköt om er!

2008-11-28 @ 21:58:26
Postat av: becca

detta ar helt sjukt julia, ja kommer oxxa ihag hur du lag och grat for att det var en inch for kort... jhaha, ja gillar detstarkt snygging ....:)

2009-05-04 @ 02:29:39
URL: http://srideskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0