Det smäller den..

..20 december!! För då entrar jag hemstaden igen! Wiiee!! Jag hade tänkt att det skulle bli en överraskning (är ju så galet kul att överraska!), men kunde inte hålla mig när Farmor frågade och sen Pappa och sen Mamma.. Men i alla fall så kommer jag att ha miljoner saker att göra som Universitetet lagt på mina axlar (fast jag har mig själv att skylla..men det kan ju leda till något toppenbra!) under julen, för som en lärare uttryckte (dock med en skämtsam ton) så tar inte Universitetet jullov eftersom det inte är ett kristet Universitet. Hm, man kanske skulle ha gått på ett sånt Universitet?! Dock ska jag försöka vila upp mig och också ha tid att ha KUL!

Idag ska jag lägga mig i tid. Dvs. NU!


Goodnight sweetheart, well it's time to go..

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag längtar tills du kommer hem!

Hoppas du har tid för mig!



Förresten, visst går vi ut tillsammans på juldagen? Det är ju som lite tradition... :*

2008-11-07 @ 11:55:43
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

Så himla billigt! Vilken tur du har! :D



Klart att Kicki ska med. Vi får väl prata ihop oss när det närmar sig så kan vi bestämma var vi ska vara och vilka vi ska vara. Måste ju vara med Maya också t ex. Börjar ju vara hemvändardag på riktigt nu! :)



Kram

2008-11-07 @ 18:04:55
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Maya

Jag åker hem kvällen innan jag. :) Och jag har nog allt hört att det vankas juldagsplaner, me like! :)



Men du Jullan, skaru inte ta å komma till Sthlm nåt innan jul? Eller kanske jag borde ta mig en sväng till Örebro för där har ju jag aldrig vart :)

2008-11-24 @ 19:06:31
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0